Omerasaf38 ben doğdıgu günden beri bebeğimle heryere gidiyorum. 6 aya akdar poşete koyuyırdum emniyet kemeriyle bağlayıp sabitliyordum. Müziği açıp elinde oyuncakalrını veriyordum bazen oynuyordu bazen uyuyordu şimdide oto koltuğu aldım ona koyuyorum yolu seyrediyor uykusu gelince uyuyor filan. Burda en dikkat etmeniz gereken şey bebeğin güvenliği asla ön koltuğa almayın çok teklikeli. Bir süre gözlemlerek bebeğinizin nelerden hoşlanıyor bu şekilde yolculuklarınızı plânlarsınız