Bebeğim 2.aya girmek üzere hiç kakasını yapamıyor ıkınıyo ama çıkaramıyor hip organik kullanıyorum fakat oda kabız gibi çıksryıyo diğer mama lardan denedim bi kaç tane temelli çıldırdı ben ne yapacagımı şaşırdım kakasını ben yaptırıyorum yaptırmsam ağlama krizine grip kıpkırmızı kaşıyor çaresiz kaldım kızlar tek başıma büyütüyorum tayin sebebi ile çok uzak bir memleket teyim attık çok yoruldum ne yapsam olmuyo gsz damlalarıda etki etmiyo. Bana yardım edin ne yapsam birazcık olsun rahatlar