mrs_moomm 2.5 aylığa kadar gündüzleri neredeyse hiç uyumuyordu. Denemediğim yöntem kalmadı hamak, salıncak, ayakta sallama, kolda sallama, pusette gezdirme, beşikte sallama aklınıza gelebilecek bütün yöntemleri kullaniyordum ama uyumuyordu. Doktorumuza sordum ve bana gün içerisinde bir kere yarım saat uyusa bile yeter dedi. Ben çok şaşırdım yarım saat çok az ve uyku penceresine uymuyor. Yarım saat uyusa bile yeter dedim artık. Neyse 3 aylık olduk şükür biraz biraz düzene girdi. Çok stres yapmayın ilk 3 ay gerçekten siz bebeğinize, bebeğiniz size alışıyor sonra da düzene girer inşallah.