10 aylık bebeğim var emziriyorum. Dudak dolgusu yaptırmak istiyorum. İnternette araştırdığım zaman yapılmaz diyor. Estetisyene sorduğumda ise emzirme döneminizin 6 ayı bittiyse yapabiliriz diyor. Sizler ne düşünüyorsunuz yaptıran oldu mu hiç? Yapılır mı yapılmaz mı?