
Bebeğim yakında 7 aylık olucak yaklaşık 10 gündür boynu böyle bugun daha da fazla kızarıklık oldu. Bu ne ola bilir? Ek gidayla alakalı olduğunu düşünmüyorum çünki sadece havuç kabak ve patates verdim bişey olmadı son 10 günde oluştu. Aile hekimi dokunma kendiliğinden geçer dedi ama acı veriyor bebeğime sanki. Bir bilgisi olar var mı?