Kızlar bebeğim 4 aylık ve uzun süredir aralıksız uyumuyorum tabii ki. Bugün bi tanıdğımız geceleri mama ver deliksiz uyur sen de rahat edersin dedi, böyle bi şey var mı gerçekten? Eylülde işe başlayacağım uyku daha da önemli olacak benim için. Deliksiz uyuması ya da en azından 2 kere falan beslenmeye kalkaması için ne yapabilirim