Rez Hanımlar selam Tırtıl kurabiye tarifi arıyorum ama yumuşak:) bir kaç kez yaptım aşırı sert kuru oluyor. Nefis yemek tariflerinde ilk çıkan tarifi yapıyorum ama olmuyor ben mi yapamıyorum anlamadım
_Goktugunannesi__ Rez o beyaz oluyor zaten kızarana kadar bekletmeyin kurabiyeler için önceden ısıtılmış fırında 15 19 dk ideal genelde fırından çıkınca 20 15 dk hiç dokunmayın kendi kendini toparlıyor ilk yumuşak pişmemiş gibi görünse bile
sariyapincak Rez sende benim gibi yapmışsın fırında fazla bekletmeye gelmiyor 😀 kızarmasını beklememek gerekiyor biraz bekletip çıkarmak gerekiyor sanırım. Kurabiye çıkarımca kendini topluyomuş
niluna Rez nasıl olmuyor o tarifi ben hep yaparım max 12 13 dk tutmak lazım fırında içine de çilek marmelatı yaparım mis gibi oluyor ☺️
Rez _Goktugunannesi__ yaa öyle mi diyorsunuz yani aynı tarif sadece fırında çok bekletmemeliyim, bir de böyle deneyeceğim teşekkürler
Rez sariyapincak ya evet öyleymiş, ben de ne hikmetse sanki yemek yapıyorum da pişmediğini düşünüyorum her seferinde
niluna Rez çok bekletmeyin fırında kayısı şeftali vişne çilek gibi meyvelerle nişasta ve şeker ekleyip marmelat yapıyorum arasına sürüyorum