Sevginurkederoglu Bugün 4. Ay atağı başladı fakat dün gece resmen işkence gibiydi. Uyumamak için kendini paraladı. Sürekli huysuzluk yaptı. Tam uyudu derken 1 saat sonra feryat figan uyandı. İlk kez böyle yapıyor. Bu süreci nasıl atlatabiliriz? Çok yoruldum :(
Cinarinmelek_annesi07 Sevginurkederoglu 6 gun oldu bizimde 4. Aya gireli 6 sene gibi resmen coktum yaslandim hic bir sekilde susmuyor meme reddi dedim en basta yok memeye daha cok dustu bu isime yaradi sevdim aslinda ama emzik almaz oldu uykuya direniyor gozu kapali ama eli kolu çabalıyor surekli gece uykusuna 9 10 gibi uyurdu simdi 12 de kabus gibi
Sadecan Sevginurkederoglu iki bucuga kadar uyumaz oldu. Meme ve mama reddi var. Zorlaya zorlaya karnını doyurmaya çalışıyorum. Öğlen uykusu iki sefer beşer dk sürüyor. Uyutmaya çalışırsam ciglik çığlığa. İki gün önce dört aylık aşısını oldu. Üstüne tuz biber mahvoldu cocuk
Mom9 Sevginurkederoglu kızım 4.5aylık şu anda meme reddi yaşıyorum bazı günler, gündüz uykusunu bi kere 1.5saat anca uyuyo onun dışında başka bişey olmadı. Devamlı ilgileniyorum belki de huysuz olmasına izin vermiyorum. Ev işlerini saldım bu bir ay idare edicem en azından. Yemek yaparkende pusette yanıma getiriyorum müzik açıp hem şaklabanlık yapıyorum hem de yemek🙈
Farukunmuhendisannesi Sevginurkederoglu evet tam olarak bu, biraz sancılı bir süreç ama merak etmeyin geçiyor. Biz de bugün 5 aylık olduk. Uykusu da düzene girdi mi tamamdır diyorum. Tek derdimiz uyku...
Sevginurkederoglu Cinarinmelek_annesi07 sizin yine iyi biz gece 2ye kadar dalamadık bu kalıcı olmaz inşallah geçer
NhLpRn Gazı daha çok arttı, gündüz uykusu bitti, geceleri saat başı uyanıyor, meme ile sürekli kavga halinde, huysuz, hep kucak istiyor vs... 4. Aydan selamlar 😄
Bertug_bebek Sadecan aynn bnde dertten muzdaribim hala ayaktayız sabah 7.de kalktık öğlen 1 saat uyudu daha ayakta
Sadecan Sevginurkederoglu Allah kolaylık versin. Hem atak hem aşi bas edemem diye annemde kaldik o akşam
Sadecan NhLpRn iki bacağına vurdular. İkinci aydaki verem aşısı hariç diğer aşıların ikinci dozlariymis. Birde rotanın ikinci dozunu yaptirdik
Betulkuzey NhLpRn rota isteğe bağlı ücretli yapılıyor ve damla şeklinde ağızdan veriyorlar. Normalde sağlık ocağında ki 2 aşı bir sağ bir sol bacaktan yapıyor
Aryamurat Mom9 geceleri nasıl baş edıyorsunuz İnan’ın 5 buçuğa kadar ağlaya ağlaya zor zamdedıyorum 😞
Betulkuzey Bucuruk yok rota herhangi bir sorun yapmıyor. 4. Ay aşısında da bir sorun yaşamadık ateş yada huysuzluk yapmadı. 2. Ay aşısında ateş yapmıştı biraz o da verem aşısı ağır olduğu için. 4. Ay aşısın da ateş yada huysuzluk yaşamayabilirsiniz. Umarım yaşamazsınız
Bucuruk Betulkuzey 3. Ayda rota rix yaptırdım üç gün oldu huy değiştirdi çocuk hep kıvranıyor uyku düzeni ait üst oldu anlamadım gitti ne olduysa rota yaptırdık sonrasında çocuk değişti ya 🥺
Betulkuzey Bucuruk öyle mi Allah kolaylık versin rota genelde yapmaz ama değişkenlik gösteriyor demek ki
Glsnarn Biz de 4 ay 15 günlüğüz gündüz uykuları çok kısa oluyor mesela yarım saat önce uyudu sandımbir baktım ayakta ve hiç uyku durumu yok mama yemiyor yesede çok az yiyor üstüne bide kulak iltihabı ve grip oldu 3 gün ne Yaşadıgımı ben bilirim Sanırım yeni başlıyor annelik