denizdgr benim oğlum da doğduğu gün kusmaya başladı. İlk kontrolde doktor AR mama başlattı. Bir süre kullandık, evet kusması biraz azalmıştı hatta beni psikolojik olarak bunalıma sokmuştu benim sütüm yaramıyor, mama içince kusmuyor diye. Sonra Allah’tan doktor değiştirdik de mamayı kestik, kusması fizyolojikmiş yani belli bir zamana gelince kusmayı engelleyen yapılar geliştiğinde kusması duracakmış diye doktor söyledikten sonra mamayı kestim, meme devam ettik. Kilo alımı vs de iyiydi. Mama konusunda bişey diyemem ama memeyle hep kustu yani yaklaşık 5-6 aya kadar.