Adenmoms68 Hindistan cevizi yağı denediniz mi benim oğlumda bayağı işe yarıyor , bir markanın organik versiyonunu aldım , dolap kapağında tutuyorum , haftada 2-3 gün 1 çay kaşığı veriyorum . Kabızken 2 gün üstüste veriyorum Gaita yumuşayınca kesiyorum hem bağırsakları da onarıyor beyine de faydalı tabi alerjik bir durumu yok ise doktorunuza danışarak değerlendirmeye alabilirsiniz bizde işe yarıyor oğlum 3 yaşında dondurma niyetine veriyorum 1 çay kaşığı , çok hoşuna gidiyor Hindistan cevizli dondurma deyip yiyor , siz oda sıcaklığında eritip kullanabilirsiniz