Benim 73 günlük bebeğimde boyun kısalığı var bir boynunda bu yüzden masaj yapmam lazım ama bebeğim gazlı bebek huzursuz biraz uyanık olunca o yüzden bir kere deneyip ağlayınca bırakıyorum kendimi kötü hissediyorum anneliğime kızıyorum ama neden böyleyim yapamıyorum anlamıyorum kendimi düzene oturtamadım bi biraz desteğinize ihtiyacım var
-