Ozge_5555 Bebeğim 18aylik bazen kafasını yere masaya yada kapıya vuruyor bazende eliyle kafasına vurmaya çalışıyor anlatıyorum kafan acır falan ama yine yapıyor neden böyle yapar ki sizde böyle bir durum var mı varsa napıyorsunuz ya geçici bir durum mu?
GemlikZeytini Ozge_5555 yapma demek yerine ilgisini dağıtın. Büyük ihtimal dikkatinizi çekmek için yapıyor
Ozge_5555 GemlikZeytini teşekkür ederim 🌺 çağırıyorm hadi oynayalım diyorum ilgileniyorm da ins bu davranışı çok sürdürmez
F0244 Takmayın vurursan senin kafan acır deyin benim ki değil diye uyarın ve vurduğu zaman önemsemiyor gibi gözükün dil terapisti böyle demişti ve bı sure sonra vurmayı bıraktı oğlum
Ozge_5555 F0244 he bilmiyorum ilk tepkisiz kalıyorum ama ikinciyi vurunca vurma basın acır diyorum yada ağlıyor acidigi için