gulcelifmoms Kızlar şu yeni çılan asperoksun tabletini kullanan var mı? Ya da başka kullaıp memnun kaldığınız Türk malı bir ürün var mı? Tampa denedim hiç memnun kalmadım ❌
balkanlardangelensogukhava gulcelifmoms renax kullanıyorum ben de güzel temizliyor evet ama kalın camları tuhaf yapmaya başladı yaklaşık 1 aydır kullanıyorum sanırım. Asperox ben de denemek istiyorum bu bitince alacağım.
Gizem1012 Bende çok merak ediyorum spreyi çok beğeniyorum ondan da ümitliyim şuan renax kullaniyorum oda güzel diğer markalara yakın güzel temizliyor
Gizem1012 gulcelifmoms Şuana kadar öyle birşey yapmadı 3 paketteyim bir de boykot için bir süre taş tablet kullanmak zorunda kalmıştım o markalara bir muadil çıksa diye dua eder olmuştum onlar çok kötü yapmıştı bardaklarımı belki oyuzden memnun kaldım onlara göre baya başarılı gelmişti
Sumguner gulcelifmoms bende bi tane almıştım sonra bulamadım tekrar bulursam iki üç tane alicam her gün bulaşık makinesi çalışıyor bizim evde :)