Kizlar 3 gündür aşırı derece kasik agrim vardi yani normal cektigim birsey degil yuruyemiyordum kizimi tasiyamiyordum 3.gun sonu hafif lekelenmem oldu kirmizi suan adetime 10 gun var. Ve spiralliyim. Bugun doktora gittim ve 1 yildir spiralli oldugumu soyledim ilk kez boyle bir sanci agri yasadigimi soyledim ve bana ilk basta yumurtalama doneminden kaynakli oldugunu soyledi sonra ultrasonla bakinca spiralin yerli yerinde duruyor sorun yok dedi ama ben yinede b-hcg isteyecem ona gore tedavi vercem dedi . Kan verdim sabah sonuc yarin çıkıyormuş icim icimi yiyor nedense ben tamamen spiralin kaymis olabilecegini düşündüm ama kaymamış yumurtalama dönemim de adet bitiminden hemen sonra oluyor genelde benim kizima da oyle hamile kaldim. Bu tur sey yasayan var mi acaba ?