Güncel anne sayfasında denk geldim, 1 yaş üzerinde çocuğunuz haftada 3 kez soğuk su balığo yemiyorsa omega 3 takviyesi verebilirsiniz diyor. Haftada 3 kez balık yemiyoruz açıkçası, balık av yasağı da başladı zaten. Dondurulmuş tüketebiliriz anca. Siz kullanıyor musunuz, kullanıyorsanız hangi marka önerirsiniz?