sumeyye_123_ kilo alımı gayet iyi bence sizin. Bizim bu ay 200 gram almış biraz az geldi. Hem yiyo hem de emiyo ama az almış. Meyve olarak muz, yabanmersini, çilek, böğürtlen, hurma ve kayısı veriyorum ben de. Yoğurt meyve bisküvi karışımı yapıyorum smoothie şeklinde. Belki öyle sever bebeğiniz. Yogurt yerine kefir de olabilir.