Aselim55 Merhaba Kızlar göğüslerim çok kötü yara oldu hep göğüs ucu kalkanı alacağım ama ne marka almalıyım bazıları çok pahalı boşuna da Almak istemiyorum çeşitleri var mı yada bedeni falan oluyor mu ?
Minagece Aselim55 canım bebeğim ne kadarlık ne zaman oldu göğüs ucu kremi kullanmadın mı? Gümüş olanları var onlara iyi diyorlar ama bilemiyorum:/
Neslihanaras Aselim55 ben philips avent almıştım 80tl ama kullanamadm tabii emziremediğim için😞 arkadaşıma verdim çok memnun.
Gksuu Aselim55 aventinikini kullandım ben cok memnun kaldım hiç yara acı vs olmadı göğüs uçlarımda ilk zamanlar olmıştu sadece lansolin içeren krem ve kapak kullandım geçti hemen