dryglnc Kızlar 13 yaşında epilepsi geçirdim uzun yıllar ilaç kullandım. Çok şükür geçti son 8-10 yıldır hiç nöbetim olmadı arada doktora gittiğimde migren atakları bunlar dedi ama dün ilk defa yine gözümün arkasında ışıklanma ve görme kaybı yaşadım eski nöbetlerm gibi. Bugün fakülte doktoruna gittim bu anlattıkların auralı migren diyor. İlk defa duydum var mı yaşayan?
ozr42 dryglnc bendede var göz doktoru öyle dedi ama migren için gitmedim. Her zaman olmuyor. Sanki bi flaş gözünüme patlamış gibi beyaz beyaz görüyorum gözümü kapatıncada şekiller dönüp duruyor. Onlar geçincede baş ağrısı yaşıyorum. Öyle durumda gözlerimi kapatıp dinleniyorum. Baş ağrısı içinde ağrı kesici içiyorum. Ama tüm gün o baş ağrısını çekiyorum. Sık olmadığı için gitmek istemedim. Sizdede mi böyle belirtiler var. ? Geçmiş olsun bu arada
Honki_Ponki dryglnc Valla auralı miğrenmi bilmiyorum ama ataklı olanından benim kisi heralde sitresli olayım yada adet oldugum zaman beliriyor birdekafaya taktıgımda bişeyi miğren hemen gelir acillik eder bazen bir iğne yemeden geçmez hafif miğrende karanlık oda da yatıp dinlenmem yeterli gelir ama ataklısı asla gecmedimi illa o acilin kapısını görüyorum senede bir iki defa bir arkadaşım seromsuz kendine asla gelemez miğren atagı oldugu zaman çok şükür ben okadarlık olmıyorum am acili illa kırkta bir görürüm
baroayse dryglnc bugün Dr bana da bu teşhisi koydu, ben de ilk defa duydum, MS hastasiyim son zamanlar gözümde ışık kırılmaları gibi şeyler görüyorum sonra inanılmaz bı ağrı giriyor başıma,doktorum migrenden dedi
dryglnc ozr42 evet canım benimde aynı belirtiler. Normalde başım ağrır ilaç içerim geçer geçmezse mideme vurur kusarım yatarım tüm gün çöp yani. Ama dün markette yakalandım önce yarım görmeye başladım gözümde ışık çakmaları oldu 15 dk kadar sürdü. Ben epilepsi geçirdiğim için yine mi dedim auralı migren duymamıştım hiç. Sonrasında başım ağrımadı ama zaten bundan önce 2 gün baş ağrısı çekmiştim sürekli ilaç içmiştim. Sanada geçmiş olsun. Herhangi bişey kullankyor musun?
ozr42 dryglnc Aynı belirtiler. Kullanmıyorum canım arkadaşımda normal migren var karanlık odada yatıyor ağrı kesici içip. İlacı biraz ağır. Bi kere içip nefes alamama problemi yaşadı ilaçtan kaynaklı. Acilde hava vermişlerdi. Bende daha gitmedim göz doktorum olduğunu söyledi acaba gözle ilgili bir problemmi diye sormuştum. Migrenmiş meğerse.