hititli 10 gündür iyilesemiyordum. Artık nefes darlığı sırt ağrısı artınca tomografi çektiler ve sonuç zatürre. Bir ton ilaç içiyorum. Ekstra bitkisel ne yapabilirim kizlar
ilaydaaltann_ hititli bal ge zencefili karıştırıp tüketebilirsiniz bana baya iyi gelmişti nefesim açılmıştı diyebilirim
Alisalpa hititli bu dönemde yardımcı olacak birileri varsa yardım isteyin lütfen. Çok geçmiş olsun Ablam zatürre oldu dikkat etmedi 2-3 kez tekrarladı. Annemde oldu ama hiç tekrarlamadı dikkat etti çünkü. Bitkisel olarak keçiboynuzu özü soğuk sıkım ayriyetten bol bol soğan sarımsak. Ne yiyorsanız yanında mutlaka dediklerimi tüketin
hititli ilaydaaltann_ teşekkür ederim sizinde sırt ağrınız nefes darliiniz oldu mu süreç uzun mu sürüyor
ilaydaaltann_ hititli Yani bütün vücudum tutulmuş gibiydi nefes alırken sırt kurek kemiklerim ağrıdı. Konusmaya halim yoktu. Ateşli geçmişti benim. Doktor yatış vermişti ama bebeğim olduğu için yatmak istemedim. Emziriyordum ilaçları da reddettim. İlaçsız daha geç geçti. Her gün ılık suyla duş aldım. Viksi kaynar suda eritip üzerime kalın battaniye alıp buhar yaptım çok etkili oldu. Bal ve zencefili karıştırıp günde 2 kaşık yedim boğaz tahrisini azalttı. Ihlamurlar bitki çayları falan hep dogal tükettim 1 buçuk haftada geçti çok şükür. İlaç kullansaydim belki daha çabuk gecerdi
Tuba_2020 Geçmiş olsun..gerçekten çok zor oluyor,bi kaç defa bende geçirmiştim insan nefes alamıyor ilaçlarınızı düzenli kullanın,inşallah hemen toparlanırsınız
Tuba_2020 hititli benim yaklaşık 1 hafta filan sürmüştü nefes alıp verirken filan bayağı zorlanmıştım ben geçtikten sonra da dikkat edin bi gelince sanki arada tekrar ediyor her yıl ben üşütünce sanki bi yokluyor beni
hititli Alisalpa teşekkür ederim süreç biraz uzadı bende 10 günü geçti. Ama zatürre olduğu haftasonu anlaşıldı sayılır. Bende tekrar etmesinden korkuyorum sagolun
hititli ilaydaaltann_ evet benimde ateş ile başladı o dönem anlaşılmadi normal grip sanıldı. Sürecim uzadı o sebeple . Ateş titreme yok ama henüz tam rahat nefes alamıyorum sırtüstü ve sağıma yatamiyorum sağ tarafta olduğu için.