8 gündür ishalim , doktora gittim serum ve probiyotik verdi ilacı kullanıyorum evde patates , muz kola leblebi yoğurt nişasta yapılabilecek her şeyi yaptım biraktım artık akışına afedersiniz az önce lavaboya gittim sümükümsü bir şekilde kan gelmeye başladı kan da damlıyor parça gibi anlayamadım ne yapabilirim