Feyekum Vuruyor zarar veriyor normal hayaut8nda yanımızda asla yapmıyor sadece okulda yapıyor ne yapacam bilmiyorum öğretmeni bu yüzden belki gösteride oynatmayacak
Asyaamerve Feyekum terapiste falan götürün canım. Kimse istemez çocuğuna zarar gelmesini. Elinizden bişey gelmez anlıyorum ama, dediğim gibi. Öfke problemi var demekki. Bir çocuk psikologuna falan danışın
Feyekum Asyaamerve onlar da çok pahalı ne yaptırıyorlar ki psikologa götürdüm birsey demedi enerjiyi atması lazım.dedi doktor