Merhaba hanımlar Bi sorum olacak size adetim 8,10 gün geçmiş durumda test yaptım iki kere testte tek çizgi çıkıyor yani negatif hamile değilim ama neden adet olmuyorum düşük yaptim bundan Bi 7 ay evveli bebeğim gelismedigind3n dolayi korkuyorum acaba hamileyim testtemi çıkmıyor bebeğim gelişmedi Bir yeri diye nolur başına gelen varsa yazabilirmi dusukten itibaren adetim hep duzenliydi aynı günde oluyordum