Zeynep344 9 aylık bebeğim emerken ısırıyor üst ön 4 dişi ve alt 2 dişi çıktı emerken koparacak gibi dişlerini saplamaya başladı canım çok açıyor. Bu durumu düzeltebilicek bişey var mı bildiğiniz kızlar