Kızlar bu sorunumuz vardı oyun grubuyla ve parklarla baya aşmıştık ta ki birkaç gün önce parkta oyuncağı elinden alınınca sanki yeniden başa sardık ağladı sonra yanında çocuk geçse tırsar oldu. Patlataki çocuklar daha gürültülü aktif oynuyorlar almalı vermeli birbiribden elinden almalı. benimki yanında pasif kalınca dahada geride duruyor ve içlerine girmek istemiyor nasıl destekyebilirim bu durumu park yani illaki hırçın çocuklar oluyor benimkide korkuyor akranlarından kaçıyor büyüklerle sorunumuz pek yok ama akranlarıyla anlaşamıyor çevremizde oyun okulu ve park dışında çocuklarda yok bu durum babası ile bizi çok üzüyor çünkü bu konuda çok çaba veriyoruz uzun süredir bu korkusunu nasıl yenebiliriz pedagoga götürmeyi düşünüyorum artık belki bize yol gösterir. Baya iyiydik yine başa sardık yanlarına gider otururdu artık kaçıyor onlarda sanırım zarar verecekler diye ama parkta çocuklar hırçın benimkisi çok sakin kalıyor elinden birşey alınınca ağlıyor haklıda bebek yani daha ama diğer çocuklar oyunlara sakinleşnce dönüyor benimkisi ordan ayrılmak istiyor