Bebegime uyku egitimi vermistim sorunsuz gidiyorduk. Disi çıktığında bile uykusu bozulmamisti. Taa ki tutunup kalkmayi ogrenene kadar. Normalde yatırırdım kendisi uyurdu ama simdi inatla reddediyor. Surekli besiginden tutunup kalkiyor bana bakiyor, agliyor. Geceleri uyanmayi birakmisti ama bu ara surekli uyaniyor ve uyanirsa en az 1 saat uyumuyor. Geceden beri oturuyoruz simdi uyu diyorum yine besiginden tutunup agliyor. Surekli tutunup ayakta durmak istiyor. Bir cozumunuz var mi gercekten uykusuz kalmaktan hatta uyumadigi icin yemek bile yiyememekten yoruldum. Yemek yemeye calissam bacagimdan tutunup kalkmak istiyor. Mama sandalyesine oturtuyorum kalkmaya calisiyor. Babasini bekliyorum yemek yeme icin ve 3 kilo vermisim. Gun icinde de cok hareketli hic mi uykun gelmiyor yat uyu iste ☹️