Kızlar kendimi bildim bileli aşırı tüylüyüm yani bi avucumun içinde bide ayaklarımda yok o derece her yerimde var kan verdim hormon testlerinde sorun çıkmadı muayenede pkos çıktı onunda bi tedavisi yok kafayı yicem ama 2 kere ayrı ayrı yerlerde lazere gittim kaç seans girdim tamam eskiye göre çok azaldı ama hala var ve sırtımda göğsümde göbeğimde falan onlar hiç bitmedi hiç azalmadı gittiğim yer jilet yapıcaksın dedi onu dinleyip her gitmeden önce jilete vurdum zaten lazer oralara hiç fayda etmedi daha beter oldum eşim bu durumda çok çok anlayışlı ama ben psikolojik olarak okadar kötüyümki çok kafaya takıyorum