isimsiz111 Aya girmesine 10 gün kaldı ve geçen hafta hastalandık hastalandıktan sonra huyu değişti çocuğumun kucaktan asla inmek istemiyor almazsam çok ağlıyor ne oyun ne yemek tek derdimiz kucak ve ben çok yoruldum geçer mi bu durum
3kedili2bebekli isimsiz111 hastalanıp hastaneye gitti mi eğer gittiyse korkmustur yine hemşire doktor gelecek diye canı da yanmistir ondan yapıyorlar bir süre sonra geçiyor
isimsiz111 3kedili2bebekli evet bir kere gittik ama muayene olurken ağlamadı yani korktuğunu düşünmüyorum hatta hastanede bile keyfi yerindeydi nolduysa üç dört gündür var
3kedili2bebekli isimsiz111 anladım.insallah hemen geçer hastalık öyle azcik yapar çok geçmiş olsun Allah göstermesin bir daha hastalık