Merhaba, kızım 2 ay 10 günlük, meme + mama olarak gidiyorduk, 10 günden beri meme emmiyor. Görünce çığlık atıyor. Ten tene temas denedim, kaşık bıberonla denedim agzında bekletıyor sınırlenıyor. Boğulmasından korkuyorum. Eds sondası denedim fark etti çığlık çığlığa ağlıyor. Ne yapacağımı bilmiyorum. Emzirme danışmanı da fayda etmedi.