yakisikliprenslerim Kızlar merhaba 3 aylık bebeğim var işe başlayacağım. Ben işteyken biberon versek meme reddi yaşar mıyım sizce? 3 ay boyunca hiç biberon vermedim. Meme reddi olur mu ?
seizetheday yakisikliprenslerim 3 4 ay zaten meme reddi in olduğu zamanlar bence memeyi bırakıp mamaya yönelir diye düşünüyorum uzun süreli mi çalışacaksınız
yeldaeroglu Aynı şeyi bende düşünüyorum sadece anne sütü alıyor.biberon tutabilir mi yoksa memeden mi vazgeçer acaba