Kan değerlerinde herhangi bir sıkıntı olmamasına rağmen sürekli uykusu olan var mı? Yani sürekli sanıyorum uyumak istiyorum özellikle bahar aylarinda oluyor. Havadan kaynaklı mi bilmiyorum sanki havada da bir ağırlık var tüm tanıdıklarım bu şekilde. Sizlerde benzer şikayetler yaşayanlar var mı?