Kızlar merhaba.
bikini bölgesinde bir tane kocaman ama çok çok büyük bir kıl dönmeei çıktı. Baya simsiyah damarlı birşey. Bence orası bir kıl yuvası tek kış olduğujı düşünmüyorum. İnanılmaz derece de ağrıyor. Evde tek başımayım çocğu bırakıp bir yere gidemiyorum.
aleovera bitkisi sürdüm belki ağrısını ve iltihabı patlatır diye. Ama emzirme dönemimdeyim çok ta denem yanılma yapamıyorum. Yaşayan var mı bunu? Çözüm nedir? Lütfen yardım!!