ela2103 2 ay once sezeryan dogum yaptim 3 gündür aşırı kanamam var kramplar karin ağrıları adet olmuşsundur dediler ama bukadar kanamayi hic yasamadim daha önce icinde bide büyük pihtilar var bilen var mi bu durumu
gencmom_ ela2103 büyük ihtimalle atamadığın pis kanı reğl atıyorsun Ama adetin bitince git bi doktora
ela2103 gencmom_ 1 hafta sonra randevum var zaten smear testinin sonucunu alicam daha cok var diye buraya yazdim ama herkes doktora git diyor napiyim ben simdi acile gitsem hic bisey yapmazlar
gencmom_ ela2103 evet yalan ben asla çekmezdim reğl sancısı anlamazdım bile ama şuan öyle bir oluyorum ki acile gidiyorum