alin12_ anne sütünü sağarak verseö bişey kaybedermiyim ,benımkıde memede kalmak istiyor canuk doysun uykusundan etmiyim die sagarak vermeye basladım annemler kaynanamlar falan sakın bıberon verme diyolar🤦🏻♀️meme yerıne bıberondan iççek dünya meselesi yapıyolar kasları gelişirmiş benı emsinmiş,memede kalırsa yemek yicek zamanım bıle olmuyo şurda altı ay anne sütü gerisi yemekle gçeck zaten,zorlanırsam dışarı cıkarken zorlanırım oda ya mama alırım yanıma yada sagıp öyle cıkarım bıberona dısrda yer