Bugün oğlumu çocuk doktoruna götürdüm 9.ay aşısı hakkında konuşmak için. 9 ay aşısı için ebe aradığında yumurta beyazını deneyeceğiz alerji olursa çocuk doktoruyla görüşeceksiniz dendi tamam dedik denedik ve oglumun yüzünde boynunda kırmızılıklar oldu döküntü gibi. Çocuk doktoruna durumu anlattım şuan için gerek yok zaten 1 yaşında yapılacak sen ara ara yumurta beyazını yine dene kırmızılık oluşursa birkaç gün ara ver ben alerji için alan açtım yinede gitmek istersen bi gidersin dedi. Neyse tamam dedim sağlık ocağına gittim kağıt imzaladım aşı olmayacak diye. Ordaki ebe neden dedi anlattım bende böyle bı riski nasıl göze alıyorsun kızamık olsa tehlikeli sonuçlar oluyor ölüme kadar giden sonuçlar oluyor dedi. Şuan o kadar karma karışık bı haldeyim ki ne yapacağımı bilemedim. Başına böyle birşey gelen varmı olumlu olumsuz ?