asligdr Philips deneyimlemedm ama dyson kullanıcısıyım şarjlı ve kablolu her iki süpürgesinide kullanıyorum memnunum ama şarjlı olanını tam güç çalıştırdığımda şarjı çok çabuk bitiyor bana yetmiyor ama 1 de çalıştırdığımda yetiyor , yine de tavsiye ederim çünkü zaten şarjlının amacı günlük ve kısa süreli kullanım İçin ama çok iyi çektiğinden genel temizlikte de faydalanıyoruz cihaz görevini yapıyor aslında kullanıcı olarak benim beklentim fazla sadece 😁 ( bu arada bu platformda tam güç çalıştırdığında yeterli diyenleri de okudum belli modeline göre değişiyordur benimki v12 )