ilknur95 Merhabalar. Geçen çarşamba oğlum 4 aylık aşılarını oldu bacaktan. Bugün altını değiştirirken aşının olduğu yerde derinin altında sertlik farkettim. Doktoruna mesaj attım ama çok endişelendim. Bu tarz bir şey yaşayan var mı aranızda?
biraslananasi ilknur95 evet normal bir durum endiselenmeyin kolonyalı pamuk ile masaj yapabilirsiniz kendi kendine dağılıyor bir süre sonra ☺️
_Goktugunannesi__ ilknur95 normal ve geçici canım kolonyalı pamuk veya zeytinyağlı pamukla ovarak masaj yapabilirsiniz hem bebeğiniz rahatlar ağrı yapıyor olabilir
nurkpn ilknur95 bizde de şişlik olmuştu ama sadece buz koyduk yorumlarda gördüm ma kolonya falan sürmeyin hemsire bize öyle bişey yapmayın demişti
efelinamoms ilknur95 buz ile masaj yaparsanız düzeliyor merak etmeyin her aşıdan sonra ebe mutlaka söylüyor bize sertlik veya şişlik olursa mutlaka buz şle masaj yapın diyor
merkursavascisi_06 ilknur95 ne kadar sertlik olduğu önemli benim kızımın 13.ayda olduğu menenjit aşısı sonrası fıtık gibi sertlik oldu doktora götürdük antibiyotik başladılar iltihap olmuş. Küçük aylardaki aşılarında bi sorun olmuyordu da büyüdükçe morarma ve şişlik oluştu 18ay aşısında da maalesef. Buz ile geçer gider inşallah sizinki