kuzeylul3608 Dediklerinizin hepsinden fazla fazla yiyordum ve asla doymuyordum. Yaklaşık bir ay önce diyete başladım,ilk bir kaç gün çok zorlandım ama sonra alıştım ve bu yediklerimiz bizi ne kadar acıktırıyormuş onu fark ettim.hamur işi tatlı çikolata bunları yiyip üstünede yemek yiyordum. asla doymuyordum çünkü. Bunları azaltınca gerçekten acıkmadığımı farkettim. tamamen kesmedim tadına bakıyorum arada