Bizim evde aynı sorun var sineklik bir saniye açmam ama giriyor bı yerden bunlar. Benim kızım alerjik çok kötü oluyor sinek isiriginda aylarca ödem toplayıp morariyor şişiyor ve iyilesmiyor bikac Ramiz içerik kullandık siveno falan baktım yok şimdi evde pirize takilandan kullanıyorum birde park vs giderken of sinek kovucu kokusu ağır çok önermem benimki gibi alerjik değilse kullanmayın benim kız büyük ama üç yaşında bu yıl ona başladım sinek asla yaklasmiyor