Kızlar selam bebişim 7 ay 15 günlük 6 ay boyunca golden goat 1 kullandık. Emziriyorum yanı sıra . Şimdi golden goat 2ye geçtik bebeğimde seviyor ama aşırı pahalı günde 5 kez falan alıyor ama 120 cc . Ek gıda ve emiyorda. Sorunum şu golden goat 450 lira civarı içide 400 gram bu bize 6 gün falan ancak gidiyor. Fiyatı fazla geliyor artık ayda 2000 tl ye kdr gidiyor. Yine keçi sütü olan 800 grm bu fiyatlar olan mama öneriniz var mı bebeğimden esirgediğimden değil ama biraz keseyide düşünmek gerekiyor yardımcı olursanız çok sevinirim 💝