Assssjjdjdjdjsj Kızlar bebeğim 7 aylık sütüm cok cok azaldı ikisinden toplam cıkan 50 cc Bebeğim emmek istemiyor uykuda veriyordum artık uykuda da tutmuyro 3-4 dk içip bırakıyor. Mama alıcam ama en iyisi hangisi fikri olan yazabilir mi teşekkürler
onefinemom Assssjjdjdjdjsj ship kullanıyorum ben, daha 28 günlük bebek gerçi ama hastanede ona başlamıştık doğduğunda hala da devam ediyoruz. Ben memnunum, yorumları vs de iyi
lawyer35 Assssjjdjdjdjsj hip organik combiotik kullanıyoruz. Memnunuz 5 bucuk aylik oğlum hangi mamayi denediysem icmedi sadece bunu seviyor 3 aylıkken sütüm çok azaldığı zamanlar sadece verdim Artık 2 numaraya geçiş yapicaz
Berilsmom13 Assssjjdjdjdjsj mamayı kesinlikle çalkalama canım dairesel hareketlerle yuvarla zaten karışıyor. Birde zeytinyağı damlat bir iki damla 🌸
melikeatlas Assssjjdjdjdjsj Aptamil Prosyeneo kullanıyrm oğlum doğduğundan beri ve çok memnunum mamasını da çok seviyor dr da seviyosa başka mama denemenize gerek yok demişti 7aylık şuanda mamada 2 ye geçtik.
bal203 Assssjjdjdjdjsj benim bebeğimxe emmek istemiyor 5 aylik oldu uykuda veriyo4dum smdi onuda almiyor her mamayi denedik sevmedi ama golden goat aldim keci sutlu suan bir haftada bitiriyor onu cok sevdi gercekten diher mamalara gore daha guzel vj kokusu var
asligdr Aptamil kullanıyoruz doğduğundan beri oğlum 3 aylıkken memeyi bıraktı çok zorladım emmedi mamayı sevdi 9.5 aylık 3 numaraya geçtik