Kızlar 77 günlük bir bebeğim var ve mamayla besleniyor. 2 saatte bir 90 cc içiyor çok nadir bazen 2 buçuk saatte bir. Saatleri yaklaşınca kesik kesik zordan ağlamaya başlıyor ve maması hemen verilmezse katıla katıla ağlıyor susturamıyorum. Korkumdan artık salonda termosta su, mamasını ve biberonlarını sehpaya önüme koydum ama ona bile sabredemiyor.Herkesin bebeği böyle mi ?