Keslin_3 biz 30 aylıkken bıraktık. Zaman geçtikçe daha çok bağlanmıştı emziğine. Benim oğlum emziği için kurşun atar kurşun yerdi yani o derece. Bir gün emziğini kestim ve her zamanki yerine koydum. Kendi her zamanki gibi gece uyumadan önce emziğini aldı. Emmeye çalıştı. Baktı olmuyo. Bana “anne ememiyom ememiyom. Emziği kırdım ben, ben kırdım.” Dedi. Sonra çöpe attı. Ben çalıştığım için oğluma gündüzleri babaannesi bakıyor. O gün gece gece emzik için babaannesine gitmeye kalktı ama ikna ettik. Aynı şekilde babaannesi de ertesi gün emziğini kesti. Bir kaç gün uyurken zorlandı. Ağladı. Çizgi film izleyeceği zaman hep emzik temalı çizgi filmler seçip izledi yavrum 😂 ama alıştı.
Emzik öyle bir şeymiş ki ben bile bağ kurmuşum. Emziği keserken içim cız etti resmen 😂