Ben rüyamda sürekli erkek bebek görüyordum doktor 14. Haftada kızın olacak dedi inanmadım pek içime sinmedi açıkçası 17. Haftada kusmadan hastaneye yatırdılar doktor dalga gectı kocaman pipisi var nasıl kız dedıler bu oğlana dedı güldü kızım nasıl deyince hisler ve rüyalar yanıltmaz