selcuk08 Bebeğim 4 ay 12 günlük dün ilk dişi patladı ama sürekli huysuz karanfil ile zeytin yağı karıştırıp damağına masaj yapıyorum başka nasıl rahatlatabilirim yardımcı olur musunuz
zelisatlas selcuk08 bızde diş çıkarma evresıne gırıyoruz bende karanfil zeytınyağ bide yeşil soğanın saplarını rendelıyorum bekletıyorum bı gece sonra masaj yapıyorum damaklarına ıyı gelıyo soğanı tüm veremıyorum korkuyorum rendelıyorum bence denemelısın
user04 Ben yeşil soğanın sap kısmının iyi geldiğini duymuştum, sosyal mecralardada cok gördüm bebeği rahatlatıyormuş
hasmelad Ahhhh bizim de damaklarımız kaşınıyor çok ve huysuz yavrucum Dolapta ağız mendili bekletiyorum Soğuk iyi geliyor Ama zeytinyağ be karanfili ben de duydum Nasıl yapıyorsunuz