yadeyade27 Kızlar az önce gördüm maalesef 9 kişi hayatlarını kaybetti içinde İran Cumhurbaşkanı ve dışişleri bakanı da varmış neden oldu sizce bana göre Amerika yaptı gibi İran biraz karışacak gibi sohbet amaçlı açtım postu bu arada
Marianne yadeyade27 vefat eden cumhurbaşkanı 1980 senelerinde 30 bin kişinin ölümüne sebep olmuştu. Allah’ın karşısında nasıl hesap verebilecek mi acaba?
yadeyade27 aura_meselesi_bu_sekerim İsrail’i destekleyen de Amerika zaten yoksa İsrail’in eti ne budu ne zalimler bı bitmediler
yadeyade27 Marianne o Allah ile kendi arasında valla benim korkum Türkiye ve şöyle bişey devlet başkanlarına bişey olmuyor halka oluyor heryerde böyle
yadeyade27 Ogulluana karşımızda koca ülkeler var savunma sanayi leri çok güçlü öyle bişey de ne yapabiliriz ki eskiden olsa dediğin evet ama şimdi öyle değil tabi bizimde var ama gücümüz yetmez ahh kim icat etti bu teknolojiyi yaw eskiden top tüfek vardı ne güzel
lawyer35 yadeyade27 illaki birilerinin parmagi var. Ama bildiğim tek şey Iranlilarla çalıştım kendilerini hiç sevmezlerdi eminim bir çoğu için bayramdır bugun
Berilsmom13 yadeyade27 konudan bağımsız eşim söyledi cumhurbaşkanı helikopteri düşmüş diye ben bizimki sandıydım..