kizimdakizim gittim dün gece acil e bana acilde dedikleri sey şu oldu burası acil buraya neden getirdiniz ki bu çocuğu çocuk poliklinigine götürün dedi hiç zaten ilgilenmediler bil3 resmen çay içip sohbete gelmiş doktorlar kendi aralarında cumaya randevu aldım kendi çocuk doktorumuza goturcem