Kızlar oğlum 18 aylık . Bu aya kadar çocukları çok severdi hep yanlarında dururdu ne olduysa bu ay oldu her şey üst üste geldi. İlk top havuzunda çocuğun birisi vurdu gözüne parmağını sokmaya çalıştı, sonra parkta kum dolu bir alan var çocuklar orda oynuyordu oğlumda gitti oturdu 2 yaşında bir bebek vardı elinde denizde kumla oynansın diye olan kovalardan vardı bir süre güzel oynadılar sonra bebek kovayı oğluma fırlattı annesi resmen havada yakaladı oğlum çok ağladı susturmadım. Şimdi çocuklardan korkmaya başladı başta bacağımın arasına girmeye çalışıyor ya da beni kucağına al diyor. Çok temkinli yaklaşıyor hiç bir şey yapmazsa gözlerini kapatıyor bakıyor geri kapatıyor . O kimseyi görmeyince kimsede onu görmeyecek zannediyor sanıyorum. Çocukların yanına gidiyor boynunu büküyor önce bekliyor ne tepki verecekler diye . Dün parkta bir çocukla top oynarken o biraz büyüktü 2 2.5 yaş oğlumla top oynamak istiyor oynuyorda yanlışlıkla topu attı oğlumun sırtına geldi yine başladı ağlamaya yere inmedi. Bu durumu nasıl düzeltebilirim . Geçen ay böyle sıkıntısı yoktu birden oldu