Sadece ek gıda ile beslenebilir mi demişsiniz, beslenemez. Çünkü henüz bağırsakları midesi buna hazır değil. 8-aya kadar zaten tadimlarla geçiyor 6.ayda ek gıdaya başlaması lazım. 1 yaşına kadar ana öğünü süt yada mama olmalı. Mama değiştirebilirsiniz, biberon şeklini değiştirebilirsiniz. 6 aylık bir bebek sadece ek gıda ile doymaz zaten. Zor da olsa bu süreci uzatabildiğiniz kadar uzatmalısınız.