suheyla92 diana96 rotarix nimenrix ve bexsero biliyorsaniz fiyatlarini yazar misiniz rica etsem ben de yaptiracagim
aybarsmom34 sumeyyeasellina Bizede doktor 3.ay ve 5. Aylarda yaptır dedi. Bugün ilk dozu oldu. İkinci dozu 5. Ayda olacak inşallah. Yani doktoruna bağlı, o bir çizelge oluşturuyor
sumeyyeasellina aybarsmom34 diana96 teşekkür ederim doktorum gelince görüşeyim ozaman bizde 2 ay 14 günlüğüz