Doktora götürdüm doktor öksürmesinin normal olduğunu söyledi rahatlamak için öksürüyormuş 🤷kulakta ya da boğazda enfeksiyon yok ciğerleri temiz dedi. İburamin zero içirebilirsin dedi içiriyorum ama gece oldu mu öksürmekten uyuyamıyor çocuğum çok üzülüyorum. Doğal tavsiyeleriniz varsa çok ihtiyacımız var sabah güzel güzel yemek yiyordu öksürükten bulandı kustu 🥲